Soitin ohjeiden mukaan polille kun toiset menkat km:n jälkeen alkoivat. Selitän tilanteen, että minun toivottiin ilmoittautuvan ja että nyt olisi tarkoitus tehdä inssi, luomukiertoon. "no minä laitan nämä paperit ylilääkärille ja sinulle tulee sitten tieto kotiin, ehkä jopa ajanvaraus".

Eli siis mitä?

Selitän uudelleen tilanteen, johon hoitaja sanoo "kyllä minä sinua uskon jos kerran tiedät tämän. eli mittailet nyt sitten lh:ta ja soitat, niin katsotaan sitten sitä varausta inseminaatioon".

Ok. Ei ole kovin varma olo nyt tästä asiasta. Entä jos en pääsekään inssiin, eikä se ole vain minun juttu. Miehenkin täytyisi käydä polilla. Ja ohjeiden mukaan hän voi käydä siellä klo 8, mutta puhelinaika on vasta klo 9 eli worst case scenario: mies ajaa ruuhkassa kesken töiden polille ja sitten minulle ilmoitetaan ettei täällä olekaan tietoa minusta ja suunnitelmasta tehdä inssiä.... tai jotain. No eipä auta kuin odottaa ja katsoa tilanne.

Henkinen takaisku. Taitaa mennä vaikeeksi tää homma, siis nyt teknisesti vaikeeksi. Muutenhan tää onkin niin helppoa